sobota, 27 marca 2010

Muzycznie i znów konkursowo

Na fali fascynacji Guitar Hero znalazłam niedawno takie coś:



No skoro Ellen i Portia grają, to chyba nam będzie wybaczone. Nie ukrywam, że gdyby nie to, że nadwerężyłam sobie prawą rękę na kawałku Coldplay z wyjątkowo szybkim biciem, kontynuowałabym teraz nasz gitarowy maraton, który trwa już od kilku dobrych dni. Jedyny minus tej zabawy to to, że mimo iż większość kawałków, które można zagrać, jest zdecydowanie rockowa, to jednak nadal jest to muzyczny mainstream. No ale przynajmniej przypomniałam sobie, że kiedyś bardzo lubiłam Smashing Pumpkins. I znalazłam całkiem fajny funkowy kawałek Anouk, tak że jak ktoś lubi takie klimaty, to polecam:



A skoro już przy muzyce jesteśmy, to w końcu dobra wiadomość o EuroPride 2010 - kolejnym zespołem, który się tam pojawi, jest BETTY. To alternatywny band z Waszyngtonu (pop, rock, funk), Polkom znany głównie dzięki serialom "The L Word" i "Ugly Betty", mający też na koncie lata działalności na rzecz praw człowieka, a szczególnie na rzecz ruchu feministycznego.

DID U TELL HER

BETTY | MySpace Music Videos


Więcej do posłuchania tu.

Pod względem muzycznym EuroPride ma u mnie też swojego konkurenta w postaci festiwalu w Jarocinie (16-18 lipca), gdzie po raz kolejny w Polsce zagra Gossip. No zobaczymy, może pojawi się jeszcze jedno wydarzenie zaplanowane na ten czas, które nas pogodzi.

Ostatnio znalazłam na You Tube fantastyczny koncert Ani z 1994 roku. Na początku ciekawy wywiad o jej muzyce, młodzieńczej niecierpliwości i zmienianiu świata, a potem kawał dobrej muzyki - między innymi "In or Out", którą polecam wszystkim miłośniczkom i miłośnikom szufladkowania i "My IQ" o wychowaniu w stereotypach ("When I was four years old / They tried to test my I.Q. / They showed me a picture of 3 oranges and a pear / They said, which one is different? / It does not belong / They taught me different is wrong..."). Oczywiście wrzucam, żeby nie zgubić.



Z ciekawych rzeczy do zobaczenia w najbliższym czasie - UFA i Boyówki Feministyczne zapraszają na pierwsze Dni Cipki. Cel to odczarowanie słowa cipka i w ogóle zajęcie się kwestią kobiecej cielesności, w naszym własnym i społecznym postrzeganiu. W programie między innymi wernisaże, warsztaty, panele dyskusyjne, monologi waginy, pokazy filmowe i oczywiście imprezy, a czas wydarzenia to 9-11 kwietnia (szczegóły tutaj). Zapowiedź akcji w stołecznej edycji "Gazety Wyborczej" wywołała nielichą dyskusję na forum, w której jednym z łagodniejszych określeń było "feministyczne fanaberie", co jak dla mnie tylko pokazuje, jak, być może wbrew pozorom, ważny i poważny jest to temat. Jeżeli się wybiorę (a pewnie wybiorę, w końcu jedną z zaproszonych ekspertek jest Alicja Długołęcka), to się podzielę wrażeniami, bo jakoś tak mi wychodzi, że nawet w "wyzwolonym" gronie o takich sprawach wcale się łatwo nie rozmawia.

A na koniec, jako że ostatnio moja aktywność na blogu spadła, proszę o odrobinę mobilizacji i dowód, że jeszcze mnie czytacie. Zadanie znowu na kreatywność - tym razem zbieram propozycje reklam do nowego programu Barbie Girls, który ma jakże starą i sprawdzoną formułę programu telewizyjnego. Żeby nie było za łatwo, podaję też dwie możliwe kategorie - kosmetyki i usługi. Nagroda to możliwość zobaczenia swojego pomysłu na scenie i/lub wpis tutaj na wybrany przez zwycięzcę lub zwyciężczynię temat. Zapraszam do zabawy:)

5 komentarze :

reklama kosmetyki:

"Bruzdex-krem na rozstepy.
Z doskonalym skutkiem usuwa rozstepy nawet w miejscach najintymnejszych.
W przeciagu tygodnia obie polkule twego mozgu staja sie gladkie i jedrne niczym pupa niemowlaka."

Jak to pokazac?

aktorka/barbia na stole ma 3 kapelusze: pod jednym balon z narysowanymi bruzadmi mozgowymi(szary).Ten kapelusz podnosi pierwszy, pod nastepnym mnnejszy balonik ale juz bez rysunku, pod ostatnim balonik napompowany takim gazem ze po podnesieniu kapelusza balon ucieka do gory.
Barbia konczy swa kwestie jelopowato wpatrujac sie ku gorze gdzie uciekl balonik.

Oki, bywaja lepsze skecze..

Usluga I ;

ubezpieczenie od skutkow dyskryminacji
Klientka mowi kim jest i po kazdej cesze agent twierdzi ze klientka wchodzi w nowa wyzsza grupe ryzyka.Na koncu oblicza skladke i wychodzi ze wciaz jeszcze taniej wyemigrowac.

Usluga II : nie masz czasu? zapracowany? Tanio i profesjonalnie wychowamy twe dziecko: Przedszkole prywatne...

Usluga III: pospiech? obowiazki? nie wyrabiasz sie? spoko- wyreczymy: czyszczenie dyskow, sprzatanie mptrojek, mycie zebow.za ciebie,dla ciebie...

m@B

any news regarding e learning?

@B

Ja ostatnio ze wszystkim opóźniona, więc krótko i zwięźle: REWELACYJNY ten koncert :D

A pozostając przy tematyce okołogitarowej - dzięki niemu wreszcie wyszło mi w miarę "In or Out" (miałam problem, bo słuchu za bardzo nie mam, a nigdzie wcześniej nie znalazłam opracowania/materiału z koncertu).

Moja kreatywność ostatnio podupadła, więc z propozycjami się wstrzymam :]

@Metaxu
A tę stronkę znasz:
http://www.anitabs.net/? Pewnie tak, ale na wszelki wypadek podrzucam. A koncert... Ech:)

@Neospazmin
Jesteś niezawodny. Ale potrzymam konkurs jeszcze kilka dni - może jeszcze w kimś obudzi się kreatywność.

Dokladka:

http://neospasmin.blox.pl/2010/03/HOW-TO-BE-BRITISH-IN-AUSTRALIA.html

Krem z filtrem przeciwslonecznym do baterii solarnych.
Tylko jak to zagrac?

Demonstacja w ktorej po popsikaniu baterii slonecznej przygasa swiatlo? BRW

m@B

Znam, znam :D

Ale akurat "In or Out" nie ma. Kiedy uda mi się profesjonalnie "otabować", to im podeślę :)

Prześlij komentarz