• Polish Psycho

    Kilka dni temu obiecałam pokazać, co też takiego ważnego robiłam w weekend, że ominęły mnie Dni Cipki. Otóż z kolegami i koleżankami z pracy nakręciliśmy lip duba (jak ktoś nie pamięta, co zacz, pisałam o tym tu). Miało być ambitnie i korporacyjnie, wyszło kameralnie i przyjacielsko, bo niestety okazało się, że lud pracujący, w przeciwieństwie do braci studenckiej, niekoniecznie jest zainteresowany zrobieniem czegoś dla zabawy. Alei tak poszło dobrze - nieprofesjonalnie, ale widać spontan, radość i zaangażowanie. Filmik wkrótce, a na zachętę kilka fotek.

    Ponieważ klasyczne lip duby ostatnio trochę się opatrzyły, postanowiliśmy pójść o krok dalej i powcielać się w postacie z popkultury. Moją zdecydowaną faworytką była Lady Gaga:
    fot. Wojciech Olkuśnik

    Gosia była mechanikiem (na zdjęciu również Kobieta Kot, Prot z "K-PAX", Harry Potter i peleryna Sherlocka Holmesa):
    fot. Wojciech Olkuśnik

    A ja postanowiłam dać wyraz swojej trochę innej pasji i wcieliłam się w bohatera "American Psycho":
    fot. Wojciech Olkuśnik

    Tu pojedynkuję się z Harrym Potterem - chyba nie muszę dodawać, kto wygrał:
    fot. Wojciech Olkuśnik

    Skoro już przy morderstwach jesteśmy, to ostatnio odkryłam filmiki z serii "Google Search Stories". Ten jest uroczy:


    A ten zdecydowanie bliższy tematyce tego bloga:


    I więcej tematycznych rzeczy dziś nie będzie, bo listu organizacji LGBTQ do Radziszewskiej czy kolejnego tekstu o problemach EuroPride w dużym ogólnopolskim dzienniku komentować nie będę.

    Miłego dnia!
  • Czytaj także

    2 komentarze:

    1. Jak pierwszy raz rzuciłam okiem na początkowe zdjęcie to myslałam, że to parodia Rafalali xD Ale bez urazy oczywiście ;)

      OdpowiedzUsuń
    2. E tam, nie doceniasz geniuszu pomysłu:)

      OdpowiedzUsuń