poniedziałek, 18 października 2010

57 komentarze :

Brawo, brawo, brawo!!! Kurde, wszyscy Wam kibicowali, tyle osób głosowało, ja właśnie żonę powiadomiłam, że wygrałyście!! Obie się cieszymy i trzymamy kciuki! Ale przeżycie! Szkoda tylko, że ślub nie będzie w naszym chorym państwie honorowany :( Ale co przeżyjecie - to Wasze. Pozostanie na całe życie. Gratuluję Wam z całego serca. Marta z Gdyni.

Gratulacje!!! Dla mnie to wy jesteście realnymi zwyciężczyniami. Ze zwykłej zabawy zrobiłyście wielką akcję w którą udało wam się włączyć niesamowitą liczbę osób. 1/3 wejść na stronę SAS z Polski to niezły wynik. Jutro powiadomię koleżankę z pracy i jej wnuczka. Życzę dalej tyle miłości i braku turbulencji podczas lotu ;D

Super! Super! Cieszynką jestem na Wasze konto :-D
Gryna

Gratulacje !!!
Może kiedyś uda się nie tylko w chmurach :)

Gratulacje dziewczyny! I straaaasznie zazdroszczę. ;)

Od początku wiedziałem że się uda ;)
BRAWO!!!

Serce waliło młotem w oczekiwaniu... Tak się cieszę jakbym to ja wygrała!
Ania

Gratuluje!! No coz teraz zostalo tylko zaproszenie wszystkich glosujacych na "after party" ;))))

Cin :)))

gratulacje!!! pieknie;))) mnostwo szczescia;)

Niesamowicie się cieszę! Gratulacje!

genialnie! cudownie! i ogolnie wspaniale!

ogromne gratulacje i jeszcze wieksza radosc :)))

Jeej, świetnie! Strasznie, strasznie, strasznie się cieszę!
Najlepszego na nowej drodze zycia! :):):)

Z serca płynące błogosławieństwa i gratulacje!!!

hehehe, Szymon moze je namascisz ?? czy jak to sie zwie w tym kosciolku ?

Gratuluje dziewczyny! Teraz niech się szampan leje...
Pozdrawiam ;)

GRATULACJE! Razem z mężem kibicowaliśmy Wam! Pozdrawiamy serdecznie!

Chyba serwer pada, bo nie dodał się mój komentarz :)

W każdym razie, cieszę się razem z Wami, cieszę się także, że udało mi się przyczynić do Waszego sukcesu :) Cóż za przeżycie!

Cudowne wieści, wspaniałe wydarzenie, ogromna radość! :)

To niezwykła sprawa. :) Wszystkiego dobrego dla Was - teraz juz wspólnie będziemy się starać o uznanie naszych zagranicznych formalnych cywilnych związków w Polsce. :)

Sto wspólnych wspaniałych lat dla Was! :**

Dobra robota dziewczęta! Gdybym tylko mogła obiecać podniebną eskortę femmek na miotłach i w szpilkach.....

aż brak mi słów... tak się cieszę Waszym szczęściem!!! zakochana-w-dziewczynie.blog.onet.pl

Wspaniale, gratulacje raz jeszcze !!!

gratulacje od lavender aka River i Luszki :):)
MiA pozdrawiają :):)

miazga, miłe Panie. brawo i życzę gorącej nocy poślubnej!

Lavender, a ja Cię tyle szukałam, pisz mi szybko na priva rudaiwredna@gazeta.pl :)

Gratuluje. okropnie się ciesze. milego lotu, milego slubu i nocy poslubnej!!!

A niech tam, wpiszę się w te tłumne wpisy i gratulacje!!!
Jesteście the best i przygotowania już czas zacząć :)

Wielkie,przeogromne gratulacje! ;D Od początku byłam z Wami i miałam nadzieje, że się Wam uda. Coś niesamowitego :)! Szczęścia życzę :)

O kurczę, niesamowite! Świetnie, że Wam się udało:) Niedługo Wasz dzień. Gratuluję i życzę szczęścia!

gratuluję!!! wiedziałem, że tak będzie! (już nieprzytomne, czy będzie okazja to opić?!)

GRAAAAAAATUUUUUUULAAAAACJEEEE!
jak mi moja dziewczyna powiedziała, że słyszała w wiadomościach, że też weźmiecie ślub w przestworzach, to aż mi się łezka w oku zakręciła! codziennie dzielnie głosowałam i mobilizowałam kogo tylko mogłam i aż serce rosło, że tyle osób was wspierało, otrzymałyście ogromną dawkę wsparcia i miłości zewsząd, należy wam się, także życzę wam stu lat razem w szczęściu i zdrowiu i oczekuję milion zdjęć i relacji ze ślubu koniecznie!

Ola

No właśnie - miłej nocy poślubnej (byle wam się partner/zy/ki nie pomylili, hehe ;-)

udało się! klikałam codziennie zachęcając innych, pisałam i reklamowałam u siebie na blogu. fajne że SAS uwzględnił polski mocny wkład i waszą pracę i was wynagrodził. powodzenia :)

Jak tak dalej pójdzie to zostaniecie okrzyknięte najpiękniejszą polską parą w Gali ;)

Kurde, czy Wy wiecie, że to za mniej niż 2 miesiace??!!
LOL, chciałam Was trochę podenerwować :P
Wspaniale laski!! :*
Kamila

gratulacje, baaaaaaaardzo się cieszę :)

Ten komentarz został usunięty przez autora.

Brawo! Gratulacje :). Nie dosc, ze piekna wygrana, to jeszcze wazna wygrana :)

gratuluje i bardzo się ciesze

Sylvia von Harden: z serca wam błogosławimy! ja i moja nieślubna Kaśka / Ruska Melodia: Gratulacje! Jesteśmy dumne, z Was i z siebie:)Dużo wytrwałości na drodze wielu małżeńskich kompromisów!

A wątpiłam, przyznam się bez bicia. Zajebiście. Dobrze, że wyszłam na niewiernego Baluka.

Gratuluję!!! Strasznie się cieszę Waszym szczęściem :D

Dziękuję wszystkim parom które wystartowały w konkursie, organizatorom, Wam Gosiu i Ewo a ogólniej Wam jako wszystkim którzy włączyli z się coś.

lalalalal siulululu hopSaSa hopSaSa !!!! lalalala hurarar hopSaSa hopSaSa

jest super, jest super :)

D.G. gratuluje!!!! Głosowałyśmy wszystkie, codziennie :)


T.

Szalenie gratulujemy wspólnie z żoną.

Gratuluje serdecznie!!! :-) Cieszę się, że nasze głosy pomogły.
Wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia :)

Czestochowianka
http://gdyby-sciany-mogly-mowic.blog.pl/

Gratulacje wraz z Żoną składamy :)

Gratulacje! Cieszy mię to ;-)

wow!--troche spóźnione!--ale szczere!-wszystkiego naj-naj najlepszego zdrówka,szcześcia i love! zyczy gay Y. z sopot!

Prześlij komentarz