środa, 29 września 2010

Love is in the Air!

Dziś miało być o akcji Miłość nie wyklucza i o tym, że niedługo strach będzie otworzyć lodówkę, żeby nie wpaść na mnie i Gosię, ale w konkursie SAS mamy takie tąpnięcie, że cała się trzęsę i nie dam rady. Otóż TVN pokazało zajawkę reportażu o nas, który wyemitują prawdopodobnie 5 października (dam jeszcze znać, o której). I mamy lawinowy napływ głosów i fanów na naszej stronie na Facebooku.

Wideo do obejrzenia tu. A najbardziej niesamowite jest to, że niemal wszyscy ludzie, którzy po obejrzeniu nas w TVN weszli na naszą stronę, zrobili to, aby nam życzyć powodzenia i zagłosować. Nieprzyjemnych komentarzy było dosłownie kilka. Obudziłam się w innym kraju?

20 komentarze :

Już zapowiedzieli, że będziecie w Uwadze 5 października 19.50.

SUPER!!!!!!

Ten uśmiech Ewy po cmoczku Gośki na sam koniec...
Bezcenny ;D

Fakt, że jakoś ostatnio wszędzie Was pełno. W najnowszym "Wproście" też Wy.
Może czas zacząć grabić poletko Ojca Dyrektora ;>

Nawet się rozczuliłam przy tej zajawce... :)

Nie tąpnięcie, tylko megaskok!!! :D
Aż mnie zatkało, jak weszłam na FB: niesamowicie pozytywna reakcja. Tylko się cieszyć :)

I nie ma co, robi się naprawdę ciekawie :D

Zajawka byla tak urocza, szczegolnie koncowka, ze zlych komentarzy byc nie moglo :) Do zobaczenia w mojej lodowce! ;)

No proszę, to muszę obejrzeć i wręcz nagrać ;) Na pewno wtedy liczba głosów jeszcze podskoczy! Gratuluję powrotu na 1 miejsce :) Myślę, że gdy pokazujemy się społeczeństwu jako kochające, wierne pary, wielu się przekonuje (przeciwni pozostają ci najbardziej zagorzali, którzy są na wszystko odporni), stąd tyle miłych komentarzy :)

A ja głosuję codziennie sumiennie na wszelki x3 i cały czas 2 miejsce... Ehhh. Może trzeba jeszcze jakąś głośniejszą reklamę? ;)

Świetna robota! Efekty tego konkursu powalają...
Wprawdzie utrzymująca się na poziomie 2,5 tys. głosów przewaga pary z Niemiec rodzi pewne pytania, ale co tam - gramy na maxa do końca ! :)

No, może w kosmos to nie!
A czy ta zajawka nie mogłaby ukazywać się codziennie, aż do emisji pełnego programu?
lingwistka

założyłam sobie 3-cią przeglądarkę aby głosować. zacznę też okupować kompy ludzi z biura aby klikać z ich kompów. mam nadzieję, iż po emisji w tefau wyprzedzicie Niemców i pokażecie im figę :)

Dziewczyny kibicuję Wam z całego serca i głosuję jak tylko mogę i gdzie mogę ;) Serdeczne pozdrowienia

Dobra robota dziewczyny. I oby zabawa trwała dalej, gdzieś wysoko w górze, podniebnie, ponad podziałami...

Kurdę znów drugie miejsce!
Musimy się bardziej postarać dziewczęta i chłopcy, nie będzie 'Niemiec pluł nam w twarz' ;) A tak serio, to taka wygrana to by było naprawdę coś mega pozytywnego w niezbyt ciekawym życiu homoseksualistów w PL, tak więc do roboty!

pzdr. jenny.

Kochani i Kochane!
Dziękujemy za wsparcie! I przepraszam, że nie komentuję i trochę zaniedbałam bloga, ale konkurs zaczyna pochłaniać wszystkie nasze wolne chwile. Byle do 10 października!

You are both so cute on TV - fills me with pride and joy - I wish I could give you a big grrrl bear hug :)

dziewczyny, chciałam tylko powiedzieć że dacie radę. nosy i głowy do góry. całe tłumy są z Wami.

nieważne jak to się zakończy, ale fakt, że tyle ludzi jest "za" świadczy o tym, że nasz kraj się zmienia :)))
w każdym razie głosujemy do 10go października :) Wy już i tak wygrałyście :)))

tak mnie jeszcze naszła refleksja a propos tego Waszego "bycia wszędzie" i tego, że "strach lodówkę otworzyć". bardzo ciekawe byłoby zbadać, do kogo się przebijecie z naszymi postulatami dzięki tej właśnie akcji.

akcji po pierwsze przeprowadzonej w stargetowanych na "zwykłego człowieka" mediach: w paśmie "gospodyń domowych" telewizji, albo paśmie kochających gorące tematy, w gazecie dla ludzi myślących (choć kiedyś kontrowersyjnie prawicowej), na portalach, na które zagląda się po poranną porcję wiadomości.

i po drugie - akcji pozytywnej. nie jest to wyciąganie czyichś brudów, nie jest to krytykowanie czyichś działań, nie jest to nawet użalanie się pt. "jesteśmy biedni nikt nas nie kocha". to przekaz jasny i pozytywny, do tego energetyzujący: we're here, we're queer, jesteśmy zadowolone z życia i z siebie, ale żądamy, i to żądamy stanowczo, żebyście zobaczyli nierówność. to fajna jakość - nie nowa, może, ale rzadka ;)

szkoda, ach szkoda, że nie da się tego jakoś prosto zmierzyć...

U.

Jak tylko jestem w sieci to klikam! ;)
Jutro siadam przed programem, którego raczej nie oglądam, ale jutro zagryzam wargi i siadam przed TV :)
To napięcie przed 10.10 jest niesamowite, udziela mi się...
Trzymam kciuki nieustająco!

Prześlij komentarz