• Świętujemy wejście na podium

    Nadal będzie monotematycznie, ale po prostu muszę, bo przed chwilą weszłyśmy na trzecie miejsce w konkursie SAS! Po pierwsze, wielkie podziękowania dla fantastycznych dziewczyn z forum Kobiety Kobietom, które wspierają nas w tym wątku. Po drugie, dla wszystkich sekundujących nam na blogach (dziś Abiekt) i na naszej stronie na Facebooku. Wasze wsparcie jest naprawdę niesamowite i nie mam pojęcia, czym na nie zasłużyłyśmy, ale nie będziemy narzekać. Po trzecie, dostałyśmy też wsparcie od Rosemary Rowe, twórczyni mojego ulubionego lesbijskiego serialu "Seeking Simone", którego oficjalna strona internetowa dzisiaj wygląda tak:
    Po czwarte, jeżeli mieszkacie w Warszawie, weźcie jutro "Metro" i kupcie "Gazetę Wyborczą". A jak przegapicie, to obiecuję zamieścić skany z tego, co powstało z naszych dzisiejszych wywiadów. I po piąte, w konkursie startuje więcej polskich par - w tym Jacek, w blogosferze znany jako Hyakinthos, i jego chłopak Marcin. Głosujmy na wszystkich! Polska pierwsza trójka - to będzie dopiero coś!
  • Czytaj także

    14 komentarzy:

    1. kliknąłem w obrazek i oddałem głos na Was Dziewczyny :)

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja się tylko trochę boję, że jak głosy się rozproszą to żadna z naszych par tym samolotem nie poleci. Trochę jak w wyborach prezydenckich ;)

      OdpowiedzUsuń
    3. @NEMST
      Dziękujemy i zapraszamy ponownie:)

      @Eile
      Ale przecież można głosować codziennie na wszystkie, nie rozpraszając głosów. Choć zajmuje to ciut więcej czasu. Ale tylko ciut:)

      OdpowiedzUsuń
    4. No dobra, Ewa, ale zdajesz sobie sprawę z tego, że jak się Wam uda, to będziecie musiały zaprosić tych wszystkich ludzi, którzy dzielnie odrywali bilety, na wielkie weselicho, prawda? :)

      OdpowiedzUsuń
    5. Yay!
      Postaram się pamiętać codziennie, zakładki się przydają;)

      OdpowiedzUsuń
    6. W Trójmiejskim Metrze też jesteście :)

      OdpowiedzUsuń
    7. @baluk
      Fakt, weselicho musi być :)

      OdpowiedzUsuń
    8. Coś na pewno wymyślimy:) Obiecujemy:)

      OdpowiedzUsuń
    9. Dąbrowa Górnicza gratuluje pierwszego miejsca :)
      T.

      OdpowiedzUsuń
    10. Już 1 miejsce! Gratuluję!!!:)

      OdpowiedzUsuń
    11. wooow, 1. miejsce! nie odpuszczamy!

      kto jest z DG??? odmeldować się krajance!

      OdpowiedzUsuń
    12. Ewa, kiedy obiecane skany artykułów z Wyborczej i METRA ?? :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja, ja, ja jestem z DG :) z samego centrum :) Pozdrawiam Tyśka

      OdpowiedzUsuń