• Z nową skórą w nowy rok

    Jak widzicie, blog dorobił się nowego layoutu. Nie wiem, na jak długo mi wystarczy i ile jeszcze zrobię w nim poprawek, ale mam nadzieję, że jestem bliżej końca niż dzisiaj rano. Duży problem widzę właściwie tylko jeden - pod Mozillą nie działa widżet wyciągający obserwatorów i obserwatorki mojego bloga. Za to pod Internet Explorerem wszystko jest w porządku (to ci niespodzianka!). Dajcie proszę znać, jak to wygląda u Was, może mi to pomoże znaleźć rozwiązanie. Za to znowu działa widżet z ostatnimi komentarzami, na który już jakiś czas temu położyłam kreskę. Jeżeli widzicie jeszcze jakieś błędy, będę oczywiście wdzięczna za uwagi. Aha, layout zrobiłam w programie Artisteer (wersja 2.3, wcześniejsze nie uwzględniają Bloggera), który gorąco polecam wszystkim podobnym mnie amatorom i amatorkom - jest praktycznie intuicyjny.
  • Czytaj także

    9 komentarzy:

    1. W Mozilli 3.5.6 obserwowanie działa :) I gajerek został :D

      OdpowiedzUsuń
    2. używam opery i u mnie nie działają obserwatorzy

      OdpowiedzUsuń
    3. No został gajerek, podświadomie tak dobrałam kolory, że nie mogło być inaczej:) Ha, mam tę samą wersję Mozilli, czyli może jednak chodzić o ustawienia przeglądarki. No to szukam dalej.

      OdpowiedzUsuń
    4. No, no, ładnie wyszło. Bardziej przestronnie się zrobiło :)
      I fajnie, że garnitur został; przywiązuje się człowiek :)

      W mojej Mozilli też Obserwatorzy nie działają. Na szybko zerknęłam, i na forum Artisteera zalecają modyfikację, bo:
      "There is a issue with the Followers Gadget (...) visitors using Opera 10, Chrome/Iron 3-4, Maxthon 3 and Safari 4 will not see the gadget appearing most of the times. Firefox visitors from 3.0 and 3.5 will see it sometimes and sometimes not."
      Forum Post

      Tylko jedna uwaga: czy coś mi się ubzdurało, czy teksty w postach były wcześniej justowane? Jakoś mi się to rzuciło w oczy i odczuwam dyskomfort (choć może wyimaginowany).

      OdpowiedzUsuń
    5. @Metaxu - Dziękuję. Czy jeszcze wątpisz w swoją superior wisdom? Na tym samym forum znalazłam rozwiązanie problemu - teraz widżet (jednak w prawej szpalcie) powinien już być widoczny dla wszystkich.

      Nigdy nie justowałam tekstów, bo jakoś mam tendencję do organizowania stron "na lewo". Ale po zmianie czcionki "zęby" mogą rzeczywiście być większe.

      OdpowiedzUsuń
    6. Proszę uprzejmie :)
      Faktycznie wszystko już działa jak trzeba.
      Ależ muszę wątpić, inaczej stanę się nie do zniesienia ;)

      Więc jednak mi się ubzdurało z tym justowaniem. Pamięć już nie ta ;)

      OdpowiedzUsuń
    7. Mozilla ok. ale explorer fatalnie, otwiera się 5 minut i gdzie nie kliknę tam "wiszę", wcześniej było ok.Tylko ja tak mam?
      Pozdrawiam:-)
      Anna

      OdpowiedzUsuń
    8. Mnie też pod IE słabo chodzi, choć się nie wiesza. Spróbuję znaleźć odpowiedź na pytanie, dlaczego tak jest.

      OdpowiedzUsuń
    9. Właściwie to nie wiem czy issue jest wciąż aktualny, czy już rozwiązany (wydaje mi się, że się jeszcze później pojawiał), ale samemu grzebiąc w ustawieniach i chodząc po sieci znalazłem następujący wpis na bloggerindraft:

      "We’ve temporarily disabled the “retrofit” code that adds rounded corners and drop shadows on Internet Explorer. Its current implementation was causing some pretty dramatic freezes on many blogs. We’ll be bringing it back once we’re confident that its performance is acceptable, but in the meantime IE7 and 8 viewers will see unshadowed, square-cornered boxes. Nevertheless, if your IE-using readers were complaining about crashing and freezing on the new templates, those problems should now be gone."

      Tu jest więcej.

      OdpowiedzUsuń